מי אנחנו


 בנינו את האתר הזה מתוך הבנה כי כאשר אנו כצרכנים נתקלים בשירות לא הולם, אנו מנסים לקבל את השירות במספר דרכים חלופיות או מצטברות, כך שלעיתים אנו פונים לשירות הלקוחות של החברה (במענה הטלפוני או מוקד השירות של החברה).

בדרך כלל אנו נחכה זמן לא מועט על הקו, וזה לאחר תפעול מערכת קולית לניתוב השיחה המייגעת, כך שבסופו של דבר אנו נשוחח עם נציג שירות לקוחות אשר יכולתו לטפל בפנייתנו מוגבלת עד מאוד. במקרה הטוב נזכה לשירות מסוים מאותו נציג שירות, לאחר אנרגיות לא מעטות אשר נשקיע בשיחה זו. בחלק גדול מהמקרים אנו נאלצים להמשיך עם הפנייה למנהל בכיר יותר...וגם אז הפניה שלנו לא בהכרח תטופל כיאות.

נראה כי הדרך היעילה ביותר לקבל מענה הולם לתלונת השירות שלנו היא בכתיבת מכתב לגוף הרלוונטי באותה החברה, אשר יתן מענה הולם לתלונתנו. גם אז, במקרה בו נרצה לכתוב מכתב, מתחילה דרך מייגעת של בירור הפרטים של הגוף הרלוונטי המטפל בחברה, מה המייל או הפקס שניתן לפנות לחברה, מי בחברה מטפל בפניות השירות ועוד...

לכן בנינו את האתר הזה. בלחיצת כפתור אחת תוכל להגיע לכל הפרטים הרלוונטיים של שירות הלקוחות/פניות הציבור של החברה. בנוסף, הוספנו דוא"ל של גופים צרכניים או מוסדיים אשר יקבלו העתק מהתלונה, ובכך כלקוח תקבל מענה מהיר, הולם, רציני ובדרך כלל מלווה על ידי גוף צרכני/מוסדי, אשר יוודא כי התלונה שלך טופלה בהתאם.

זהו האתר היחיד בישראל בו תוכלו דרכו לשלוח את התלונה שלכם ישירות לחברה (עם העתקים מומלצים כאמור).

נשמח לשמוע הערות/הארות בכדי לשפר את התהליכים ולקבל שירות ברמה הולמת וכפי שמגיע לנו כלקוחות.